Dagens

2010-08-16 @ 19:56:24
Då har man gjort måndagens arbetsdag och den gick fort. Den här veckan börjar folket att komma tillbaka och då går tiden mycket fortare. Mina barn har varit hemma själva i och med att jag inte hade någon hjälp med att passa Lucas idag. Man är ju lite orolig att något ska hända och Malin som bara är 12 år kan man ju inte begära så mycket av, men de har klarat det galant! De tog en promenad till Mc Donald´s så de hade att göra ett par timmar. Till middag blev det bara ett par mackor för jag hade ingen som helst ork att ställa mig vid spisen (stackars familj). Sen tog jag en sväng till Jysk och köpte mig lite nya kuddar och det passade mig perfekt för de hade upp till 70% rabatt. Jag brukar byta ut de i jämna mellanrum för de är så himla äckliga efter ett tag. Speciellt nu när jag svettas så mycket på nätterna. Jag kan vakna vid 01 tiden och då är både lakan och kudde blött. Att svettas på nätterna är något som är så vidrigt. Det rinner så pass mycket om mig att jag måste gå upp och torka mig med en handduk. Sen är det jättesvårt att somna om. Jag vet inte vad det beror på för inte kan jag väl ha kommit i klimakteriet än hoppas jag. Sen tog jag en tur till Rusta för i ett annonsblad såg jag att de hade 50% på tapeter. Skulle vilja sätta upp en fondtapet till v-rummet och den dagen vi orkar ta tag i det vill jag ha de hemma. Sen när man vill göra det kanske ingenting finns kvar. Men nu var det ingen rea på just den tapeten jag vill ha så jag tror inte det är någon fara att de ska ta slut. Ett byte måste göras oavsett för den väggen är det jag som har tapetserat och har dessvärre inte lyckats så bra kan man säga. Det har släppt i kanterna och för mycket överlapp är det också. Men gubben går väl i taket om jag nämner ordet tapetsera. Skulle vilja byta ut mina gardiner i v-rummet, men jag tycker det är så fint med de gråa som sitter där nu så jag har svårt att hitta några andra som skulle passa bättre i det tillstånd jag är i just nu.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är det inte lite skönt att ha det en liten normal vardag med jobb osv.

Vad jobbar du med förresten??



Själv har jag inte ens gått ut nian. Men fick hoppa på gymnasiet. Läste nästan 1 år,

Sedan lära jag hoppa av igen allt pga anorexian,. Jag har varit sjukskriven i ca 4 år nu.



Jag önskar jag hade ett jobb mera än 1-2 timmar i veckan med simskola. som jag kanske måste sluta på. Eftersom jag äter så extremt dåligt osv.

Styrke kramar Hanna

2010-08-16 @ 20:52:23
URL: http://livetmedanorexia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0