Idag gick det kanon

2010-08-24 @ 20:50:16
Började med att tjafsa med lillpojken i morse och blev tokstressad. Han testar gränserna hela tiden! Jag hade en tid hos läkaren på stan och kunde inte rucka på tiden så jag var helt enkelt tvungen att lämna honom vid dörren och över min förvåning gick det galant. Han kramade om mig och sa hejdå. Då kände jag mig så lättad och kunde gå därifrån utan en klump i magen. Nu kan det bara bli bättre och bättre :) Precis när jag lämnat honom fick jag sms om att jag hade en tid på Clinic Visage och insåg att jag inte skulle kunna hämta, så för första gången fick pappa gå till skolan. På Clinic Visaage utnyttjade jag mitt presentkort så idag fyllde jag i rynkan och det som blev över fyllde hon i rynkorna i pannan. Det gjorde ont kan jag lova! Men resutatet blev kanon och jag kommer nog att fylla på med mer om ett tag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0