Andra advent

2010-12-05 @ 15:23:47
Igår var jag på tjejmiddag och vi hade det jättemysigt. Fyra brudar som dricker vin och pratar, det kan ju inte bli annat än roligt! Klockan går ju så otroligt fort när man har trevligt och vips var klockan 23:30. Då satt tre av fyra och gäspade och jag bangade och gick hem och lade mig. 

I morse vaknade jag och kände mig ganska pigg och det tack och lov för att jag lade mig i tid igår. Hade helt glömt bort att jag hade tvättstugan och kände inte alls för det, men det var bara att bita i det sura äpplet. När jag hade hängt tvätten gick jag och min kompis (som jag var på middag hos) på en långpromenad och det var så himla skönt ute! Sen avsutade vi det med glögg! I kväll snuskmat på pizzerian och sen slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0