Då är det fredag igen...

2010-12-17 @ 16:20:30
Å jag äter naturgodis.... usch vad gott!
Ja, det kanske inte är så smart den här tiden! Men jag och Lucas är själva hemma ikväll å då brukar jag fuska lite med maten. Han har valt att äta pizza så det blev en på ICA som i och för sig är väldigt god. Just nu sitter han och spelar och har redan hunnit bli rasande, så det här blir nog inte så lätt... Jag är helt kass vad gäller spel för jag har aldrig varit intresserad av det. Men pappa älskar att spela och det är väl tur det för annars vet jag inte vad jag hade gjort. Dagen idag har gått så otroligt fort för det är så mycket att göra på jobbet just nu. Det är i och för sig ganska roligt att ha mycket att göra bara man inte blir för stressad av det, vilket jag lätt kan bli. Jag har varit på en speedintervju på ett bemanninsföretag fall det skulle vara nåt annat nytt och roligt som skulle dyka upp. Är det nåt som passar min profil ringer de upp mig och man vet aldrig vad det kan vara. Lite spännande faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0