Då är det lördag

2010-12-18 @ 15:02:20
I går gick jag och lade mig redan klockan 21 och det var så himla skönt. Lucas och jag var själva och satt framför teven med lite gott och sen åkte ögonlocken ihop för oss båda. Vid 01 kom gubben hem och gjorde ju inte mycket för att smyga precis, så jag vaknade givetvis. Han patade i sömnen till och från så det blev en ganska hattig natt. Klockan ringde 07, dvs, Lucas kom in till oss då. Sen blev det fart på gubben och iväg till jobbet. Jag tog en riktigt lång sovmorgon medans Lucas satt och spelade och det var värt hur mycket som helst. Sen vet jag inte hur fort dagen har gått, det är helt plötsligt em och jag och barnen ska snart ner och äta på restaurang. I morgon blir det lite julklappsshopping med dotra så jag hoppas hon hittar det hon ska ha i all folkmassa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0