Dagens

2010-12-16 @ 18:14:21
Hej å hå va fort tiden går! Det är nu bara 8 dagar kvar till julafton och stressen har spridit sig överallt. Men viss är vi människor lite lustiga, vi stressar upp och inför en helg som ska vara lugn och harmonisk. Men alla ska storstäda, handla klappar planer maten osv och det kan ju inget annat än att ge oss stress. Själv är jag klar med klapparna och behöver inte ens tänka på det här med maten då vi ska vara borta och bara vara. Så ärligt talat önskar jag att julen redan var över!

De dagar som gått sedan sist jag skrev har varit lugna och sköna. Jag har äntligen kommit till ro! Jag har haft en otroligt bra sömn varje natt och känt mig lugn och avslappnad, vilket gör att allt känns helt nytt för mig. Inte ens ett gardinbyte har skett! I tisdags var jag på hälsokontroll och alla värden var helt perfekta förutom att jag har lågt blodtryck. Så där har jag en liten förklaring till min trötthet mer än medicinen.

I morgon ska min kära på gubbkväll och Malin till sin farmor på middag så jag och Lucas blir själva hemma. Är det nåt jag hatar så är det ensamheten! Jag blir så himla orolig inom mig fast jag bara borde njuta. Men jag är ingen ensammänniska och vill gärna ha folk omkring mig. Men kvällarna går fort och vi båda kommer nog att somna väldigt tidigt. På lördag är gubben borta både hela dagen och kvällen, men då har jag Malin hemma och vi ska mysa med att gå på China och äta. Det ska bli mysigt!

Nu ska jag byta kläder för jag luktar matos efter att gubben min stekt pannkakor och sen blir det mysdress på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0