Kebabrullen satt fint

2010-12-05 @ 20:32:40
Men usch så mätt jag blev! Det har öppnat ett nytt kafé här i Årsta centrum och nu har de börjat med mat också, eller mat och mat, pizza, kebab och hamburgare. De fick godkänt och kan vara skönt att ha så nära de gånger man vill goffa. Direkt efter maten lade både jag och gubben oss i sängen och vilade en stund och då fick jag faktiskt ångest och kände mig äcklad att jag ville ta mig en promenad till, men jag bestämde mig för att inte göra det bara för att släppa på mina tvångstankar. Trots det hade jag svårt att släppa det tänkte fram tills nu att jag skulle gå, men istället satte jag mig här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0