Alla hjärtans dag

2010-02-14 @ 20:35:36
Å, satiken vad den här helgen har gått fort!!!! Ändå var jag hemma både i torsdag och fredags. Men så är det när man har roligt sägs det :) I går var vi till Thuns och shoppade lite, men jag tycker inte att de har så mycket till bra priser längre. Hittade lite kläder till barnen och sen fick Malin en Adidas väska (som det nu ska vara i skolan). Men det är ändå roligt att komma iväg ibland. När vi kom hem bjöd vi hem mina underbara svärföräldrar på middag för att de hade passat Lucas under tiden. Det är så himla mysigt när de kommer och det känns som om hela familjen är samlad när de är här. I morgon e det den tråkiga måndagen igen.... men jag ska raka vägen hem å sova sen för sen kommer det hem nån som ska tvätta våran soffa (gratis). Kommer fn inte ihåg vad firman heter, men det är nåt företag som jobbar med rengöring av möbler etc och en vän till mig hade provat på det och rekommenderat mig som nästa kund. Det är inget köptvång eller nånting utan man kan helt enkelt bara utnyttja "gratis"tvätt på säng, soffa eller matta. Jag har valt att de ska göra rent våran soffa. Affären går givetvis ut på att man ska köpa deras medel och - eller rengöringsmaskin (45.000), men som sagt, det är inget köptvång. Är det någon som skulle vilja få något rengjort? Jag kommer att få en fråga om vem jag ska rekommendera...  Idag har jag varit till Rusta med Malin och letat ny tapet till sovrummet. Nu har jag hittat en som kommer att bli så satans snygg! Nu gäller det bara att få gubben att vilja göra det oxå :). Ni tror säker att jag e helt tokig som tapetserar om hela tiden, men nu har vi ju flyttat tillbaka till sovrummet igen och då vill jag ha en ny fondvägg eftersom vi har bytt sida mot tidigare. Inte har jag blivit av med bäddsoffan heller:(. Trodde det skulle vara många som ville köpa den i och med att den är så pass ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0