En torsdag hemma med sonen

2010-02-11 @ 11:41:52

I dag skulle jag kunna sova hur mycket som helst! Jag jobbade 100% dag igår så jag kan med gott samvete slappa idag. Grejen är att jag har en sån ångest och vill bara sova och det är inte så lätt när Lucas är hemma och är sjuk. Nu har han varit hemma sedan i tisdags är mycket bättre, vilket gör att han är full av energi. Nu har jag satt honom att spela lite Link, som han älskar! Då passar jag på att sätta mig vid datorn en stund. Egentligen skulle jag behöva både tvätta och städa, men det finns inte någon som helst ork till det. Jag har inte ens bäddat sängen och det är något jag annars gör varje dag. Men hjärtat slår både hårt och fort att det gör mig helt slut på alla sätt. Nu var det ett tag sen jag mådde så här och det är jag så tacksam för. Det går förhoppningsvis åt rätt håll! Men med den här sjukdomen vet man ju aldrig... I går kissade Lucas på sig i soffan och det är inte första gången! Nu skulle jag kunna kasta hela soffan bara för det. Det är inte lätt att tvätta kuddarna när det är fullt med dun i dem, men jag har försökt spola av det värsta åtminstone. Har så länge varit sugen på den gråa klädseln till soffan, men det känns som om det är för mycket pengar bara för en klädsel, 3500:- Det är i stort sett halva priset av en ny. Men jag har tittat och tittat på ny soffa och jag hittar inte nån som jag känner så där, WOW för. Chilli har massor av fina divansoffor men alla är så stora och i och med att vi bara kan möblera på ett sätt i v-rummet fungerar inte det. Så det slutar säkert med en ny klädsel! Den här månaden får jag bonus från jobbet så beroende på HUR mycket jag får kanske jag slår till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0