Har tappat inspirationen helt av att skriva

2010-02-24 @ 18:56:15
Dagarna går så fort och jag har haft fullt upp med att ta hand om mig själv den senaste tiden. Nu ska det bli andra bullar av och inte stressa omkring som en idiot hela tiden. Tänk er att jag inte shoppat nåt nytt eller varit på Ikea på flera flera veckor!!! Det är ett enormt framsteg för mig måste jag säga. Mina dagar består fortfarande av mycket sova när jag kommer hem från jobbet för jag orkar inte ett dugg. Ett tag var det här med att blogga ett gift, men nu känner jag mer och mer att det finns viktigare saker som jag nu prioriterar. Har träffat en jätte mysig tjej som jag känner kommer att bli min nya vän. Det som är det bästa är att hon bor granne med mig! Här har vi bott grannar i 3 år och aldrig sett varann :) Tänk att så lite kan göra så mycket! I går satt vi och pratade och delade på en flaska vin i 6 timmar. På fredag ska jag på massage "Het choklad massage". Det ska bli intressant och se vad det är för nåt. Nån som provat kanske? Jag skulle behöva klippa mig oxå, men inte ens det har jag brytt mig om. Samma sak när det gäller kläder, det har jag inte haft något som helst intresse av på jätte länge och det är inte likt mig. Det kanske kommer snart igen, men jag skulle vilja byta ut hela min garderob först. Det är precis som om jag blivit en annan människa efter allt skit jag gått igenom så inget av det "gamla" vill jag ha kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0