Hua va dålig jag varit på att skriva

2010-02-17 @ 19:38:02

Jag har verkligen varit i en svacka då jag inte känt för att skriva nåt. Det har varit mycket sova och vila som gällt och det har varit så skönt. I går var jag med Malin på musikal och hade det varit förr hade jag åkt runt som en idiot under den timmen hon var där, men i går kände jag bara för att sitta i väntrummet för att slappa och läsa under tiden. Det är för mig ett stort framsteg! Under dagen fick jag ett sms om att mitt paket kommit och det var mina nya lampor jag beställt från Jotex. Så när vi kom hem började jag direkt med det och det blev så mysig belysning.  Två såna här i fönstret blev det! Nu vill jag bara ha den gråa klädseln till sofffan. I morgon ska jag på massage och det ska bli så skönt! Jag har så satans ont från axlarna till ryggen efter alla spänningar. Mm, nu sitter jag och smaskar på godis också.... fick sånt sug av godis efter maten att min underbara Malin tog cykeln och köpte det till mig.




                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0