Inget speciellt

2010-02-25 @ 18:59:00
Började jobba tidigt idag för att sedan komma hem tidigt och sova. Jag är så äckligt trött och vill bara sova hela tiden. Det finns liksom ingen energi till nånting annat. Tog mig upp till Gränby för att hämta min ring och det var så mycket folk överallt. Lön idag! Jag hittade så mycket jag skulle vilja ha, men när jag väl står där och vänder och vrider på det ångrar jag mig. Beslutsångest skulle jag vilja säga. Nej, nu vill jag ha vår! Den här vintern har varit låååååång och kall, men det har ändå varit en vacker vinter på många sätt. Den här helgen vet jag inte vad vi ska göra, det har varit mycket fester och sånt den sista tiden så det kanske vore skönt med en hemma helg med något trevligt sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0