Nyshoppat

2010-02-27 @ 14:28:24

I går var jag på hot choklate massage och jag lovar att jag luktade choklad sen! Men det var otroligt skönt och kan starkt rekommenderas. Innan jag gick dit gled jag in på Cubus och gissa om de har mycket man vill ha?! Jag vet inte hur mycket jag provade, men den här klänningen blev ett av köpen. Jag blev väldigt förvånad över priset, 298:- för en jeansklänning. I dag har vi köpt tapet till sovrummet som jag längtar tills det blir klart. Efter ommöbleringen försvann min fina fondvägg så den vill jag ha tillbaka, utan att behöva möblera om igen. I dag är det lördag och just nu sitter jag och njuter av ett glas rött! Lillgrabben är och leker med en kompis så vi har en stund för oss själva :)

Kommentarer
Postat av: Henrikthale

Great idea make it site. Thank you.

2011-04-14 @ 10:30:25
URL: http://henrikthale.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0