Så är det söndag igen då...

2010-02-28 @ 16:47:43
I dag har det verkligen varit en slappar dag! Jag tog mig åtminstone till Ikea för att köpa på mig lite värmeljus för här hemma måste det eldas hela tiden!!! Vi har så satans kallt trots att vi bor i en lägenhet. Så är det när föreningen skall dra in på värme. Andra har så varmt att de måste öppna fönstret, så det är lite tokigt fördelat måste jag säga. I dag satte vi ut en annons på vårat dataskåp ALVE och det är redan en som har ringt och vill komma å titta. Sen blir det till att bygga vägg så min kära får en liten "arbetshörna" han kan stänga in sig i. Igår kväll flyttade jag på matbordet i köket för att få lite förnyelse, men alltid när man ska göra om måste det borras o ha sig och nu är det lampan över bordet som måste flyttas... Men det ska röra på sig för att få lite liv i vardagen. Förändringar är nåt jag starkt gillar som ni säkert försått.

Kommentarer
Postat av: Reidar

Håller med dig helt och hållet....blää!!

2010-03-02 @ 16:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0