Då har jag gjort mina första två veckor

2010-01-22 @ 12:38:14
och det har gått bra förutom att jag är helt slut när jag kommer hem. Det första jag har gjort när jag kommit hem är att lägga mig och sovit ett par tre timmar. Sen har jag känt mig som en ny människa igen. Det är mycket som ska tas in efter att ha stängt av allt så länge och när man börjar bli så gammal som jag kan det vara svårt "ler". I dag har vi jour på dagis och förhoppningsvis behöver det inte bli så länge. Det beror helt på när det sista barnet går hem. Sen har vi gjort vårat för Lucas dagistid och han ska i höst börja på 6 års. Jag tycker att de fortfarande är så små för att börja i skolan, men det är ju så det är och märkligt nog blir de stora ganska så fort när de väl börjar. Jag tycker inte det var längesen Malin började på 6 års och nu går hon i femman. Herre gud, vad har tiden tagit vägen?! Hon börjar bli en stor tjej som blivit mer eller mindre ens vän istället för en dotter känns det som. Men jag njuter så länge jag kan av det för man vet aldrig vad som händer i tonåren. Jag hoppas verkligen inte att hon hamnar i fel gäng eller kamratskap för då är det så lätt att det går snett. Man vet ju själv hur det var... Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Bosse

Du har en sund syn på livet. Ha det bra vännen.

2010-01-23 @ 04:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0