En låååång och mysig helg

2010-01-03 @ 18:44:49
Då är det söndag och hela den här helgen har känt bra. I går hade vi gäster (grannarna) på middag och idag har min kära syster (riktiga) varit här hela dagen. Då vi har SÅ mycket att prata om går en dag oerhört fort och det känns så tomt när hon åkt. Ingen av oss vet vad vi känner för mamma, ska vi ta kontakt med henne eller inte. Skulle vi må bättre av att träffa, ja, det är frågan. Nu bestämde vi att vi ska ta en helg, bara hon och jag, till Gävle och bo på hotell och det ska bli så mysigt. Vi behöver all tid vi kan få till att lära känna varann ordentligt. Under alla år vi inte vetat om varandra och allt som hänt runt omkring oss kan vara svårt att nå, men nu har vi varann och det känns så overkligt. I morgon börjar gubben att jobba igen, Lucas ska på dagis och jag och Malin ha en dag för oss själva. Får se vad vi ska hitt på då... Nu skulle jag vilja att det blev lite varmare så man kan njuta av en promenad. Har inte motionerat på evigheter, vilket inte är likt mig. Men nu ska jag börja lite smått, sakta men säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0