Har börjat handla på mig lite till festen

2010-01-07 @ 18:44:59
Å, nu börjar jag bli het när det gäller min fest! Idag hittade jag ett par skitfula dukar (virkade). Ett par oranga och nån brun och nån gul, verkligen 70-tals färger! I kväll var jag till ÖB och hittade bruna pappersdukar, så snart är det som jag trodde var svårast löst. I går hittade jag ett par stövlar-gröna! Sen ett par skitfula örhängen och ett grönt halsband, med ett matchande hårband. I morgon ska jag till Magneten för att se om de har en peruk, annars har jag hittat en sida (postorder) där det finns en del. 

Här är stövlarna!




Här är accessoarerna





M, får se hur det här slutar! Kul ska det blir i allafall.

För övrigt har det varit en jobbig dag, men två steg fram å ett bak säger de som vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0