Semestern börjar ju bra...

2010-07-06 @ 18:32:29
Nu när jag så länge väntat på att få min semester börjar jag med att bli sjuk! Vi kom ut till Gräsö i fredags och redan på söndagen blev jag dålig. I går och idag har jag haft värsta huvudvärken och ont i hela kroppen, så jag misstänker starkt bihålerna. Fick ett e-recept på rinexin som jag hoppas på ska hjälpa och det snart! För övrigt har jag haft hur fint väder som helst, upp till 30 grader varmt så jag har till och med badat! Det va ju inte den varmaste temperaturen, ca 17 grader, men då jag va kokande het i hela kroppen var det skönt. I dag är det en dag som är precis perfekt för mig, lagom varmt utan sol så det känns tillåtet att sova. Vi tog en liten tripp till Östhammars centrum som man går igenom på 3 minuter, men man behöver ändå komma ut lite. Tyvärr mådde jag så pass dåligt och gick mest omkring och yrade. Igår hade vi räkfrossa nere vid en liten vik och jag fick se min son bada för första gången! "Pappa" blev så glad att till och med han hoppade i (som badade för första gången förra året). I efterhand skrattade vi alla för det han inte tänkte på att han hade plånboken i fickan, så idag fick han köpa sig en ny. Han hade bara tur att han inte hade mobilen i fickan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0