Det blev en innedag framför datorn idag

2010-06-20 @ 15:06:57

Jag som kände mig så inspirerad av att gå ut och gå idag, men jag gick och lade mig igen efter lunchen. När jag då tittade ut såg det ut som om jag skulle kunna tänka mig att ta ett nytt försök, men nu är det ännu sämre väder! Har ägnat nån timme framför Ellos och alltid hittar jag en massa nya saker. Nu hade jag även en reklamation på mina fina tygskor och sånt är så himla tråkigt. Jag vet att det inte är några problem med att få ett par nya men det är ändå tråkigt när nåt man gillar går sönder. Igår kväll grillade vi och jag vet inte vad som hände, men jag fick en illamående känsla trots att det är det godaste jag vet i vanliga fall. Hoppas det inte kommer att bli så på semestern då man grillar ganska mycket. Idag är det en dag som det inte finns nåt på matmenyn och jag har heller ingen fantasi. Tack o lov önskar sig min dotter köttbullar med mos och lingonsylt och det är ju snabbt och enkelt. Däremot har min son börjat rata köttbullar så med honom är det ett hopplöst fall varje dag. Det som alltid slinker ner är godis, en riktig sockerråtta är vad han är men vilka barn är inte det? För mig blir det nog poppe med dip ikväll...






Kommentarer
Postat av: Viktorsine

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2012-06-14 @ 13:25:17
URL: http://viktorsine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0