Nu är det nära!

2010-06-09 @ 13:51:18
Oj, vad tiden går fort... Jag tycker inte det var längesen det var jul... Men nu är sommaren äntligen här och jag ser verkligen fram emot semestern. I år ska jag ska ha 5 veckor, första gången på de 22 år jag jobbat på mitt jobb. Sommaren tillbringar vi Gräsö med en och annan utflykt så som att åka med Eckerö linjen. Gubben vill åka till High chaparral men jag hatar att åka så långt oavsett om det är med bil eller tåg. Det ska vara en upplevelse säger de som varit där och det tvivlar jag inte alls på. För min lilla skrutt skulle det nog vara kul, han som älskar pang pang. Nån av er som varit där?

I går hämtade jag ut mitt paket från Ellos, å, vad dyrt det blev trots att jag fick 40% på hela köpet men då passar man ju samtidigt på att handla på sig allt man vill ha. Det blev endast en retur och det var på en bikini. Det är nåt som är svårt att beställa, ändå gjorde jag det :) . Annars blev det mycket linnen och toppar, sånt jag hoppas på att få både nytta och glädje av. Igår köpte jag ett par sandaler, men som åkte tillbaka igen. Jag ställer ganska stora krav på de skor jag köper om det är ett par jag ska kunna ha hela sommaren i värmen samt bra att gå långt med. Jag hittade min Ecco sandaler i förrådet, som jag har älskat, men när jag hade de på mig till jobbet igår fick jag blåsor under fötterna :( . Så det är bara att leta vidare.

I två dagar har jag varit med dotra för att handla avslutningskläder... tror ni att hon hittade nåt? Nej, hon har blivit den där omständiga lilla damen som är så krävande man kan bli. Vi blev så osams! Så idag sa jag åt henne att åka ner på stan för där finns det mycket mer att välja mellan än på Gränby centrum. Hoppas hon kommer hem och är nöjd!




Kommentarer
Postat av: Maxmona

I recomend this site

2011-08-24 @ 11:18:33
URL: http://maxmona.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0