Shoppade på CUBUS

2010-06-19 @ 11:39:38

Så här i efterhand måste jag berätta att jag var och shoppade på CUBUS i torsdags. Som vipkund fick man 40% på hela köpet och jag fick en hel kasse för drygt 400:-. Det är så roligt att lägga upp alla kläder på sängen när man kommer hem och likförbannat ångrar man sig att man inte köpte mer. Hoppas jag kommer att få använding av alla sommarkläder jag nu har köpt! Det sägs att det ska bli sensommar och det är så typiskt när vi i år ska ha tidig semester. Nästa helg är det midsommar och då hoppas jag verklign att det inte regnar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu när jag tittat in på din söta blogg så kan du väl göra mig en tjänst? Gå in på min blogg och kommentera senaste inlägget!



Min blogg är intressant och jag skriver om intressanta saker.. typ massa krönikor i bloggen :)

Jag tycker det är kul att läsa och tänkte att det kanske är intressant för dig med?



Följ Gärna bloggen via bloglovin! :D

2010-06-19 @ 11:53:58
URL: http://justmyface.blogg.se/
Postat av: JULIA

- Kikar in och önskar dig en trevlig lördag!

2010-06-19 @ 12:45:45
URL: http://julisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0