Sommarfest på Galejan

2010-06-19 @ 11:31:55

I går var jag på sommarfest med jobbet och det är första gången på tre år nu. Festen var på Galejan (Göteborgs Nation) och det va så himla fint anordnat. Svart vitt var temat och det är en snygg och enkel outfit på alla sätt. Alltid har man ju något i både svart och vitt. Jag fick bli kvällens fotograf och det var så himla roligt. Är det nån gång folk kliver fram så är det när de ser en kamera. Inte alla givetvis, det finns faktiskt en del som aldrig vill vara med på bild. Så på måndag ska det bli kul att se alla tokiga och roliga bilder. Det som är så trist är att nästan hälften av alla 100 personer gick vidare efter maten. Men jag hade åtminstone roligt. Det spelades mycket bra musik och det är så roligt att se såna man aldrig tror dansar göra det en sån här kväll. 

I dag ska jag få med mig gubben ner på stan. HAN ska köpa kläder och då är det bara att passa på då det sker en gång om året. Lucas vill inte följa med så han ringde till farmor och farfar och frågade om han får komma dit. Så sällan vi åker ner på stan själva blir det lite mysigt också. Jag älskar Cupidos pastasallad så det får nog bli en sån idag.

Vädret är väl inte det bästa idag, men det regnar i varjefall inte. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0