Änligen fredag!

2010-03-05 @ 14:42:08
Har precis kommit hem från jobbet och har tagit fredag med ett glas rött. I morse va jag och klippte mig (toppade) så nu får vi se hur länge jag står ut innan jag fått ut den längden jag vill ha. När jag satt där fick jag en känsla av att jag ville göra nån glad så jag köpte ett presentkort och bokade en tid till en av mina kollegor som verkligen behöver göra nåt åt sitt hår. Det är mer än ett år sen hon va till frissan! Gissa om hon blev glad?! Jag blir glad av att göra någon annan glad! Här hemma ser det ut som en bomb har slagit ner i v-rummet. Väggen är ännu inte på plats så vi får väl se om den kommer upp i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0