En bra dag

2010-11-18 @ 19:39:34
Vaknade utvilad och glad! Kände mig avslappnad hela dagen och var positiv. Direkt efter jobbet åkte jag ner på stan och lämnade tillbaka ett par jeansleggings som jag ångrade att jag köpte, eller rättare sagt som jag inte behöver. Men ska alltid komma underfund med det när man väl kommit hem... Det blev pannkaka till middag och min son sa direkt att de inte var lika goda som pappas:). Han har helt rätt, pappas pannkakor är bäst! Mycket vad gäller mat kan jag lyckas med men inte det tydligen. Den här veckan har gått så otroligt fort och det är fredag i morgon, bästa dagen på hela veckan! Att stämpla ut och gå hem är en helt underbar känsla och när jag kommer hem sätter jag mig i soffan med ett glas vin. Den här veckan är det min Malin vecka, men hon ska på tjejfest i morgon och sova kvar så jag får inte träffa henne förrän på lördag. Hon börjar bli så stor nu och har mindre tid för familjen, vilket tillhör det normala. Jag brukar tänka tillbaka på hur jag själv var i tolvårsåldern och jämför jag mig och Malin så ska jag vara stolt! Jag tänker inte gå in på hur jag var men inte var jag så lugn kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0