Godmorgon tisdag

2010-11-02 @ 07:04:50

I natt har jag sovit som en gud. Jag tog en Propavan innan läggdags och det gjorde susen. Däremot är jag uppsvälld under ögonen och vet inte om det beror på den, men huvudsaken är att jag kan sova! Nu är jag klar och det känns så underbart att ha tid över på morgonen. Jag bäddar ALLTID sängen direkt när jag går upp men om jag äter frukost eller duschar först brukar jag variera med. Det värsta för en som är stressad inombords är att börja dagen med stress! I går var jag så duktig och tog cykeln (jag vet att ni tycker det låter konstigt för det borde ju vara tvärtom)! Hela dagen kändes mindre stressad av det och det betyder hur mycket som helst för mig. Idag blir det till och med bil för jag har en del ärenden efter jobbet och tar det direkt för annars finns risken att det inte blir av alls. Jag hämtar för det mesta Lucas på skolan och då kan jag i lugn och ro åka direkt och hämta honom. Sen blir det korvstroganoff (skriver matschema för hela veckan) och jag hoppas att vår kräsna son kommer att äta. Han har blivit så anti till mat, men det tror jag beror på att han inte har tid att äta. Det är lek och spel för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0