När den är här känns det som den redan är förbi

2010-11-16 @ 20:18:35
Var du än går eller läser så är det julpynt och det är har ändå pågått under en tid. För mig känns det som om jag är mättad när julen väl är här och jag känner mig spyless på allt julpynt. Det som jag tycker är det mysigaste är när man plockar fram stakarna! Men sen är det bara en evig väntan på att julen ska komma och att den ska vara över. Jag är inte alls nåt för julen, tyvärr. Den gör mig bara nedstämd. För varje år vet jag inte vart jag vill vara för de är inte som förr i tiden när familjen var en riktig sådan. Nu ska man bilda sig en ny och egen tradition och den kommer aldrig att kännas som när mamma och hennes man levde tillsammans och min syster levde. Vad tycker ni om att det skyltas med julsaker redan i slutet av oktober?

Kommentarer
Postat av: E-M

Hej, Jo det har kommit in en man i mitt liv och han tog mig med stormsteg :) Jo det här med julen, så trist när affärerna försöker få en att tro att det är jul redan, jag hinner ju bli less julen innan den ens varit....

2010-11-19 @ 07:13:09
URL: http://girlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0