Vad trist årstid det är

2010-11-02 @ 20:39:22
Är det en period per år som är tråkig så är det väl hösten?! Det är mörkt när man vaknar och i stort sett mörkt när man går hem från jobbet. Idag har jag varit och bytt ett par skor till Lucas som jag hoppas han tar på sig i morgon. Skorna ser liksom ut som värsta lerkokan efter en dag i skolan och nu har jag köpt ett par stövlar han kan ha ute i både regn och lera. När jag var på ÖB snokade jag så klart runt lite, för man ju alltid hitta NÅT. Men jag sa till mig själv att jag inte skulle köpa nåt, så jag gick därifrån med att bara ha bytt ett par skor! När jag kom hem blev jag genast rastlös så jag började plocka med mina gardiner (ni får gärna köpa några av mig). Jag inser att jag inte längre får plats med de i garderoben längre, men å andra sidan har jag ingen plats till en till så jag vet inte hur jag ska lösa det. Ett tag hade jag nippran på dukar men just nu är jag lite less på det och skulle kunna lägga alla i en låda under sängen exempelvis. Då är det en låda jag ska skaffa mig! Jag funderar ofta på vad andra gör på kvällarna. Jag vill alltid att det ska händ nåt så det är därför jag alltid ska plocka med nåt hela tiden. Sätter jag mig ner, som nu, blir jag bara så trött och jag kan ju inte lägga mig vid 20 på kvällarna! Nej, sol å bad skulle vara nåt för mig det! Om jag ändå kunde få med mig gubben till nåt varmare än det här skulle jag bli glad, men han vill inte flyga! Jag har inte varit utomlands sedan 97 så jag skulle säkert också vara rädd om jag satte mig i ett plan nu. Ju äldre desto fegare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0