Då är det slut på kalaset

2010-10-10 @ 16:50:31

Det är jättekul att ha folk hemma på kalas, men jag måste faktiskt säga att det är lite jobbigt oxå. Särskilt när alla kommer på en gång. Men nu har alla varit här och det blev som vanligt en massa kaffebröd över som kommer att ligga i skåpet tills man kastar det. Malin fick ihop över tusen kronor så hon blev supernöjd. Däremot har jag köpt en mobil som hon inte vill ha och som jag måste försöka lämna tillbaka. Jag vet inte om öppet köp gäller mobil, men förpackningen är oöppnad så jag hoppas det inte ska vara några problem.

Nu väntar jag på att mina hylllor i sovrummet ska komma upp... gubben måste hämta borrmaskinen bara. Ni ska få se sen hur det ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0