Har inte varit mig själv

2010-10-19 @ 19:46:14

Det har nu gått några dagar sedan jag skrev och det beror på att jag inte mått så bra och inte alls varit mig själv. Jag vet inte vad det beror på, men jag har inte haft någon som helst inspiration till nånting och bara velat sova. Det som varit roligt är att min syster kom till mig i lördags och stannade kvar till söndag, så då hade vi verkligen tid för varann. Det är inte lätt att få den där naturliga syskonrelationen när vi inte växt upp tillsammans, men vi jobbar på att komma varann närmre för varje gång. När hon kom i lördags tog vi en shoppingtur lite här och där och som vanligt gjorde jag av med pengar på saker till hemmet. Men det är ju så kul att pynta med ljus och sånt så jag blir som eld och lågor när jag får hålla på med sånt. För övrigt känner jag mig svag, liten, ful och blyg. Det är en liten svacka på gång tror jag och trots att jag i dag ska försöka bromsa dessa är det inte så lätt att göra det i verkligheten. Det rullar liksom bara på och helt plötsligt är man där. Jag försökte verkligen att rycka upp mig och lyckades få styrkan till att få med mig syrran ut på kvällen. Vi gick på ett ställe som heter Fame, men det var ingenting för oss i och med att vi inte kunde prata av den höga musiken. Vi gick istället till Plock och där kunde vi prata med varann, som vi hade tänkt oss kunna göra. Vid ett tillfälle kände jag mig oerhört stolt, det satt ett gäng gubbar vid bordet bredvid och frågade om vi var syskon! Om ni visste vilken härlig känsla det var!!! Jag har aldrig haft ett syskon att gå bredvid, handla med, leka med, kramas med eller bråka med och nu fick jag göra mycket av det jag alltid saknat. Det här skulle jag kunna skriva en hel bok om och funderat på många gånger, men kommer bara till en början varje gång. Men nån gång SKA jag göra det och då kan jag hoppas på att jag blir rik:). Nu har vi en dator och en bil som inte fungerar som de ska så det blir en rolig utgift. Gubben sitter just nu och beställer en ny dator och i helgen ska han fixa bilen. Snacka om att man blir handikappad utan bil när man är van vid att alltid ha den annars. Nu har lillpojken somnat och jag ska snart krypa isäng. Jag skulle kunna sova hur mycket som helst just nu och det har jag lärt mig hör ihop med att jag inte mår riktigt bra. Hoppas på bättre dag för varje morgon jag vaknar, men jag hittar inte riktigt varför jag känner mig så här och då är det inte lätt att åtgärda det. Nu ska jag ta natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0