I sängen

2010-10-12 @ 21:43:16
Sitter jag just nu med pyjamasen på. Har pratat bort ett par timmar i telefonen och känner mig helt slut i halsen. Inte för att jag pratat för mycket för det är jag är van vid. Däremot har jag en sån hosta på kvällarna och den gör mig hes.  Ja, vad ska jag mer säga om kvällen? Har faktiskt inte gjort ngt vettigt alls och det skäms jag inte för heller. Vissa kvällar har jag sagt till mig själv att man bara ska kunna slappa och njuta och det har jag verkligen gjort. I morgon ska jag o syrran ner på stan och dricka lite vin. Det finns ett ställe som har öl och vin och en del maträtter för 25 :- så det tänkte vi prova. Jag kan inte minnas när jag var ner på stan en onsdag, förutom om det varit ngt med jobbet! För ett antal år sedan kunde jag åka ner varje vecka, men nu är familjeförhållandet annorlunda och man orkar inte lika mycket. Så i morgon ska jag njuta av lite tjejsnack o vin!



Natti


Kommentarer
Postat av: Elenore

Tack för din kommentar! Ja alla kort som syns i min blogg har jag gjort.

2010-10-12 @ 22:05:51
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0