Pyjamas på

2010-10-09 @ 21:06:52

Sitter i sängen med pyjamasen på och har en hosta som gör mig galen. Har tagit hostmedicin ett par ggr idag men det hjälper inte. Gubben tittar på hockey och jag har satt mig i sängen för att skriva mig till sömns. En väldigt annorlunda lördag måste jag säga... har väl aldrig varit med om att jag satt på mig pyjamas före 23 en lördag nån gång. Men nån gång ska väl vara det första och det blev idag. Jag som varit så rastlös hela dagen och trott att det skulle bli full fart här hemma, men jag har inte ens plockat med nåt idag och det måste jag ge mig själv beröm för. Har hoppats på en vändning i min mano period som förhoppningsvis är här nu. Det tar en sån energi och det finns liksom ingenting annat än att städa och plocka som gäller då. Så är det nån som vill få rensat är det bara säga till.


Kommentarer
Postat av: Carola

Här finns massa att rensa och städa...kram på dig vännen min !

2010-10-10 @ 15:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0