Award

2010-10-08 @ 13:49:17

Med denna ’Award’ uppmanas jag att berätta om tre saker som ligger mig varmt om hjärtat. Skicka ’Awarden’ vidare till fem andra bloggare.


1. Min familj är det viktigaste för mig, fast jag har ändå ett stort behov av att få göra saker på egen hand också. Sen att få bli frisk.


2. Att shoppa! Mina stora intressen är kläder och heminredning och jag älskar att färgsätta hemmet med fina gardiner, dukar och ljus. Även de kläder jag köper anpassar jag efter hur jag mår, så ibland är det färgglatt och ibland gråsvart.


3. Att inte behöva ta hjälp av ngn annan ställer jag som ett stort krav på mig själv.


Åsa En fd väninna som stått mig väldigt nära och hon har mycket att berätta samt är en glad och underbar människa med många järn i elden.

Sofie En arbetskollega som skrattar åt det mesta och njuter av livet. Lever med sina två katter och sambo i Björklinge. 

 
Kattis En tjej som går igenom ett helvete just nu och som jag tänker på varje dag.


Sofsan En rolig familjeblogg!


Lena En jättemysig tjej som kämpar och kämpar!




Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad kul att läsa :-) det slår mig hur lika vi tänker där förutom shoppingen då, den prioriterar jag nog inte lika högt som du gör :-) Ha en trevlig helg. Kram

ps. att kidsen blir så stora fort, Sebbe är ju oxå 12 och är som värsta tonåringen, nu börjas det ds.

2010-10-08 @ 15:42:51
URL: http://blandannat.net
Postat av: Lena

Tack för dina ord om min... värmde...=)

2010-10-09 @ 20:18:51
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Sofie

Ååå va gulligt:)

2010-10-10 @ 11:55:30
URL: http://sofieedqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0