En helg med mycket shopping

2010-09-26 @ 20:31:15

Det är så kul att handla! Hela den här helgen har jag shoppat!!!  Igår var jag och Malin både här och där och jag hittade en hel del. En tröja, en sjal, ett par stövlar och ett par linnen. Det roligaste är när man kommer hem, att få lägga upp allt på sängen... På eftermiddagen stod vi och tapetserade igen... gubben sa faktiskt inte så mycket den här gången i och med att det var den tapeten han ville ha ifrån början. Så nu är han nöjd och jag mé så klart. Senare på kvällen färgade jag håret mörkt och jag blev och är supernöjd måste jag säga. Jag brukar ha mörkt på hösten och vintern för jag tycker att det blonda passar med till sommaren. Men nu är jag i valen och kvalet om jag ska klippa mig kort igen eller fortsätta spara. Äh, jag provar att ha det som jag har det ett tag till, det gäller bara att komma över den där gränsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0