Min nya höstjacka

2010-09-19 @ 16:58:36

Jag tittade i garderoben och insåg hur många jackor jag har, men ändå så kunde jag inte låta bli att beställa denna. Grönt till hösten och vintern kan vara snyggt och jag tror den här kan passa till det mesta.
Figurnära modell. Vind och vattenavvisande. Avtagbar huva och fuskpälskant. Dragsko i huva. Dragkedja under slå. Dragsko i insidan av midjan. Mudd i ärmslut och insida av krage i bomull/akryl. Längd från axeln ca 68 cm i stl 38. Av polyamid. Quiltad med fuskdun och foder i polyester. Fuskpäls i akryl. Tvätt 40°.Figurnära modell. Vind och vattenavvisande. Avtagbar huva och fuskpälskant. Dragsko i huva. Dragkedja under slå. Dragsko i insidan av midjan. Mudd i ärmslut och insida av krage i bomull/akryl. Längd från axeln ca 68 cm i stl 38. Av polyamid. Quiltad med fuskdun och foder i polyester. Fuskpäls i akryl. Tvätt 40°.

Finns på Ellos
Pris:399:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0