Mina senaste köp

2010-09-19 @ 13:37:28
Igår var jag så rastlös som jag brukar vara och fick för mig att byta ut färgen i badrummet från orange till grön. Det är inte lätt när man vill ha en speciell grön och särskilt inte när det ska vara både handdukar och matta som ska matcha. På Jysk har de ändå det mesta man behöver i handduksväg. De hade precis den gröna färgen jag var ute efter. Nya handdukar och matta blev det där. På Ikea en ny blomma och hade ett par passande ljushållare hemma som matchade. Jag älskar mitt nya badrum!



Lalles nya färg i badrummet

På Chilli hittade jag dessa tjusiga blommor. Jag har aldrig tyckt att en fusk orkidé ser äkta ut, men det gör dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0