Nytt för nya utmaningar, gammalt för avslut

2010-09-12 @ 20:00:44
När jag vaknade idag var jag fortfarande trött och hade ont i skallen. Jag hade bestämt mig för att sova länge, men det är lättare sagt än gjort när man har en liten krabat som kommer och sparkas. Med tanke på den goda middagen och det goda vinet igår har jag förståelse för huvudvärk, men det blev trots allt inte sent. Jag börjar inse att åldern tar ut sin rätt och att det inte går att hålla igång på samma sätt som för några år sedan. Jag försökte verkligen att lägga mig för att somna om men det bara kröp i hela kroppen. Då satt jag där med en kopp kaffe vid datorn och tittade på mobiler. Jag började med att byta mina träningsskor som inte kändes bra och sen åkte jag raka vägen hem och beställde en ny mobil!


Jag som precis hade lärt mig menyerna på den gamla...

Nu sittar jag här igen med en ny telefon och ny manual precis som ett barn som bygger lego efter en ritning.

Nytt för nya utmaningar och det gamla för avslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0