En ledig dag med en god vän

2011-08-15 @ 18:53:20
I dag var jag ledig då fritids var stängt och tror ni jag fick sova i morse? Nejdu! Först ropade Lucki och hade kissat i sängen, sen ringde det på dörren och då var det en relacom kille som skulle fixa telefonen. Sen ringde Malins kusin!!! Därefter kom en god vän, fd granne över med sina barn och då blev jag serverad en helt underbar sallad. Vi hade en hel del att prata om och timmarna bara rasade iväg. Men nu är det snart höst och då har vi massor av tid till varann igen!

Hade nu tänkt att ta mig en promenad men det började precis att regna så jag avvaktar nog ett tag. Tog mig en 55:a igår och det var så otroligt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0