God Jul

2011-12-24 @ 14:17:07
Vaknade av att sonen kom in kl.05.40 helt ivrig att få öppna ett paket. Jag trodde jag skulle så sova lite längre... Men nu har man turen att ha en man som låter en få sova så jag fick somna om till 10 :). Nu var det så att sonen inte nöjde sig med att öppna bara en klapp och vi orkade inte höra tjatet så vi lät honom öppna alla sina klappar. Han valde det själv och vet nu att han inte får så många klappar i kväll. Till nästa år ska vi nog införa att öppna klapparna vid lunchtid för det är ju ändå barnens dag och varför ska de behöva vänta ända till kvällen, när de är trötta?! Det är ju på dagen de vill leka med sina klappar...

Snart ska vi till farmor o farfar och jag ser fram emot lite julmat.

Kram till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0