Juldagen

2011-12-25 @ 16:11:33
Fick faktiskt sova ut idag! Lillputte var nöjd och belåten med alla klapparna så han hade nu lugnat ner sig och sov lite längre. Den här dagen är den mest röda dag man kan ha, allt är stängt! Gick och strosade hela dagen i morgonrock och sen gick jag till min fd svägerska och tog ett glas vin. Vi har inte haft kontakt på många många år, men nu känns det som förr och det är så himla roligt. Idag har jag inte haft nån matlust så det har inte blivit nånting att äta annat än frukost, men till middag blir det lax med paprika och chili creme fraiche och det ska bli gott. Nu ska jag njuta av några dagar ledigt med min familj och vänner. Gubben jobbar nästa vecka men jag och Lucas ska hälsa på lite vänner som också är lediga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0