Nu är jag här igen...

2011-02-22 @ 18:56:12
Hej alla,

Nu är det otroligt längesen jag var inne på min blogg och skrev något, men jag har vare sig haft lust eller tid. Allt går i ett hela tiden och just nu håller vi på med Lucas rum. Han är ju i allafall 6 år och vill inte längre ha nallebjörnar på väggen... Men det är så typiskt, när man väl hittar en tapet han vill ha så finns det inte det antalet vi behöver! Men vi hittade en annan som han tycker är helt ok så den ska upp i kväll. Han har varit jätteduktig och inte kissat i sängen på samma sätt som tidigare så vi hoppas nu på att det går bättre och bättre för det är så jobbigt för oss alla med allt tvättande hit och dit. Nästa helg är det bröllop för min kusin och det ska bli roligt. Nu har jag panik över vad jag ska ha på mig bara. Många säger att man inte ska svart eller vitt och jag som har tänkt mig en svart klänning. Jag ska lyssna mig för lite...

Den senaste tiden har jag shoppat en hel del och inte i butik utan på Tradera. Fan vad det är roligt! Man kan ju göra värsta klippen! Blev så arg på mig själv, jag missade stans chans på ett par skinnstövlar men en minut. Jag skulle så gärna vilja ha ett par stövlar med gummisula som jag kan gå med till och från jobbet, men alla fina stövlar har ju klack och det är inget jag kan tänka mig att gå med i längre sträckor. Idag var jag lat och tog bilen i och för sig... Stackars bilar nu när det är så kallt, allt knakar och brakar och den hostar sig fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0