Sjukling

2011-02-28 @ 16:26:30
Hej,

Nu har det gått ett antal dagar igen.... Sedan i fredags har jag varit sjuk och det är ovanligt när det gäller mig. Jag har smärta i hela kroppen och en huvudvärk som heter duga. I dag har jag sovit i stort sett hela dagen och det är det enda som gäller för att bli bra igen. När man är hemma så här hinner man tänka en hel del och nu har jag bestämt mig för att göra en till tatuering! Det har kommit en tatuerare till Årsta centrum som jag ska prova, men det svåra är att komma fram till VAD jag ska tatuera. Jag vill givetvis ha en ängel och den ska jag nog sätta på skulderbladet, men sen skulle jag även vilja ha en rosett på vaden och jag hittar ingen fin bild på det. Måste kika vidare... När det gäller änglar finns det ju hur många och mycket som helst att välja mellan och det gäller att hitta en som inte ser för konstlad ut. Kanske att jag tar nåt helt eget, typ en av mina samlingar. Snart är det middag och jag har fortfarande ingen aptit, men det ska iallafall bli isterband. Med lite rödbetor kanske det går ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0