Så härligt att få känna sig så älskad

2011-01-16 @ 15:38:15
Jaha, då har snart den här helgen gått och som vanligt går den lika fort varje gång. I går kom min älskade Malin hem och när vi såg varann började vi båda att gråta. Ni skulle ha sett hennes blick när hon såg mig, det värmde hela hjärtat kan jag säga. Hon kramades och kramades, tittade på mig och kramades igen. Mm, vad härligt att vara mamma och känna sig så älskad en sån gång. Det blev asisatisk gryta till middag, vilket jag inte tänkte på att Malin var hur trött som helst på... så hon fick givetvis gå och köpa sig en smaskig pizza. Nu var det inte bara mig Malin hade saknat, det finns ju kompisar också.... Hon tog hem sina bästa vänner och hade myspys och sen bäddade de alla ner sig. Hur söta som helst! Då tiden är så förskjuten för henne var hon uppe med tuppen i morse så vid 06.30 satt vi och åt frukost, en söndag morgon.
Ja, sen har jag gått i nattlinne hela dagen och njutit av att det regnar! Nu är jag så less på denna snö så jag har ingenting emot om allt försvinner och det snabbt. Nu har jag tagit mig ett bad och vårdat mitt hår, som jag aldrig gör annars. Sen på med lite lukta gott, så nu känner jag mig som en helt ny människa. Frågan vad jag ska göra nu... jo gå till affären och köpa majonäs för ikväll ska det bli coleslaw med halvaäkta majonäs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0