Ångesten har tagit över

2011-07-14 @ 21:42:12
Nu har min systerdotter varit här och det har varit så otroligt skönt! Hon vet precis hur jag mår och känner och jag litar på henne till 100% och kan prata med henne om allt, vilket vi båda behöver. Vi har varann!!! På lördag är det bröllop för min kära kusin i Växjö men med min nuvarande ångest klarar jag inte av att åka nånstans! Jag har inte mått så här dåligt en sommar på länge och det känns inte alls bra nu när det är semester och man ska njuta och vara glad. Jag vet att jag gör min kusin jättebesviken, men ibland tar andra känslorna över i ens liv och det är ingenting man kan styra över. Jag har alltid varit den som inte gör något jag inte vill eller kan och så kommer nog mitt liv att fortsätta vara!

Kommentarer
Postat av: Sofie

det har varit helt underbart att vara med er!

jag är helt övertygad om att H förstår dej, självklart vill hon att du ska vara med på hennes stora dag, men när du mår så pass dåligt som du gör nu så skulle ingen kunna begära de av dej!

o jag vet att du verkligen ville åka o sett fram emot de, men klandra inte dej själv nu så du får mer ångest över det här nu! utan försök o gör de du vill o känner för i nuet så du kan få må bra igen snart!

älskar dej syrran!

puss

2011-07-14 @ 23:46:39
Postat av: Laila

Å, du är för gó!

Love you!

2011-07-15 @ 11:22:58
URL: http://lamarisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0