Ett äkta Kärleksbrev

2011-07-28 @ 21:30:42

Sent igår kväll fick jag ett så otroligt fint sms av min Malin som nu är på Rhodos.
Jag började störtgråta när jag läste det!

Så här stod det:

Hej älskade mamma,
Här är det varmt, men kan ändå inte hålla emot tårarna. Saknar dig så mycket! Jag vill aldrig nånsin förlora dig, mamma! Nu har jag kommit på vad som är det viktigaste för mig här i livet: att du har det bra. Du är det finaste jag har. Kommer att bli svårt att somna inatt på grund av att jag tänker på dig hela tiden. Jag kommer alltid att älska dig! Lova mig att när jag kommer hem ska du och jag göra något tillsammans, bara du och jag. Du är mitt allt, glöm inte det! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0