Lördag morgon

2011-07-30 @ 09:48:32
I går blev det party! Alla vännerna på Gräsö samlades och vi hade det jättetrevligt hela kvällen. Vi gick väl och lade oss kring tolvtiden och ändå vaknade jag före gubben i morse, han sover fortfarande. Nu har jag druckit kaffe och ätit en äggmacka. Lucas har cyklat till kiosken, som vanligt. Han har en egen plånbok som han har full koll på hur mycket pengar han har i. Nu är det så satans dyrt i kiosken så man får ju inte så mycket för pengarna, men det skiter ju han i. Snart ska jag ta mig en promenad. Den här veckan har jag gått till och från jobbet alla dagar utom igår och det känns skönt efter att ha slappat hela sommaren. Man går ju upp några kilon och det kan ju inte jag acceptera, så på sistone har det varit skitjobbigt kroppsligt. Jag önskar jag kunde släppa det och bara njuta av sommaren och ta tag i det i höst, men när den där djävulen sitter där uppe är det inte så mycket man kan göra. Aj, vad ont i huvudet jag har! Måste nog göra något åt det...
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0