Pang!

2011-07-26 @ 19:00:11

Har nu kommit hem efter att ha veckohandlat och dyrt blev det den här gången!
I vanliga fall brukar det ligga runt 800:-, men idag blev det så mycket som 1300:-
Efter att ha packat upp alla varor lade jag mig i soffan och vilade en stund och sen sa det bara PANG!
Åskan är här och det tycker jag är så obehagligt, trots att jag sitter inomhus.
Det känns iallafall skönt att inte ha semester nu när det är sånt här väder... Jag tänker på de stackarna som sitter i sina förtält.
Nu ska vi sätta oss och betala månadens räkningar och nog är det för typiskt att alla man kan få kommer så här direkt efter semestern! Det blir till att snåla den här månaden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0