En vilardag framför datorn

2011-03-01 @ 20:39:02
När man är hemma och är sjuk men ändå så pass pigg att man orkar vara uppe är det lätt att bli rastlös. Dagen idag har bestått av mycket tid framför Tradera och annat kul och då går tiden så otroligt fort. Jag släpade iväg mig till Kupan idag och fyndade ett par skinnstövlar för 40kr och jag fick som ett rus av glädje då jag så länge letat efter ett par svarta stövlar. Igår höll jag på att få spader på Ellos, de har skickat mig fel svarta stövlar 2 ggr nu och när jag ringde hade just de stövlarna jag ska ha tagit slut. Då blir man inte glad precis. Dessutom hade de skrivit det artikelnr som jag skulle ha men tagit betalt för en helt annan. Suck! Men det är faktiskt första gången som jag haft problem med Ellos så jag ska inte säga alltför mycket med tanke på hur många år jag har handlar därifrån. Just nu ska det bli skönt att ställa sig i duschen för det är något jag inte alls bryr mig om när jag går hemma och är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0