Vårtrött

2011-03-24 @ 09:19:13
Hej alla,

Jag har helt lagt det här med bloggen på hyllan ett tag då jag inte alls har haft någon inspiration för den. Min ork har varit helt i botten och jag har känt mig både trött och deppig, vilket man inte borde göra nu när våren börjar närma sig. Sedan sist har jag inte gjort särskilt mycket mer än att tatuerat mig. Jag samlar på änglar och de är så enormt fina så jag bestämde mig för att göra en ängel utifrån en ur min samling. Jag är inte riktigt nöjd, men det är bara en vecka sedan jag gjorde den så jag får ha tålamodet att vänta tills den har läkt ut innan jag kan säga helt hur den kommer att se ut. Men jag vet redan nu att den inte är efter den bild jag hade valt och det är jag lite besviken på för när man gör en tatuering vill man ju ha detaljerna utifrån den bild man valt. Men i värsta fall får jag väl ta bort det jag inte är nöjd med, trots att det ska göra satans ont och kosta mycket pengar.
När den har läkt ut kan jag lägga ut den på bloggen så ni får se.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Måste säga att jag till 100% diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 07:02:58
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0