Kan jag ha kommit i klimakteriet

2011-05-04 @ 16:49:26
Är det möjligt att man kommer i klimakteriet vid 41 års ålder? Jag börjar nu bli så fruktansvärt trött på mina svettningar på nätterna som gör att jag inte kan sova en hel natt utan att behöva gå upp och torka mig och vända på kudden som är genomblöt. Nu har detta pågått så länge att något måste vara tokigt och när jag säger att jag svettas menar jag verkligen svettas! Jag vaknar av att det killar på bröstkorgen och då är det svett som rinner. Jag är blöt på mage, i hårbotten och på insidan av låren (som låter mer som nåt annat) och det är inte alls roligt längre. Med  avbruten sömn under en längre period har gjort mig helt vimsig och trött (mer än vanligt). Måste googla runt och kolla lite mer om vad som står vad det gäller klimakteriet och sen får jag väl uppsöka en läkare för att får råd om vad jag kan göra. Suck!

Kommentarer
Postat av: Mia Ekander

Hej,jag driver klimakteriebloggen.se. Där kan du läsa lite olika fakta om klimakteriet.

Mitt råd är att du besöker din gynekolog, så kan ni tillsammans se var i "hormontrappan" som du befinner dig och då kan du också få den hjälp du behöver.

Lycka till!

2011-05-05 @ 07:49:47
URL: http://www.pmsbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0