Mindre tid på jobbet för mer tid med barnen

2011-05-02 @ 11:08:05
Från och med idag jobbar jag 80% och det ska bli så skönt! Jag har jobbat 100% efter båda barnen och tycker det ska bli mysigt att få lite mer eftermiddag med dom nu. Det kommer att kosta mig en hel del, men jag känner att det får vara värt det under en kortare period. Efter semestern slut kommer jag att jobba 90% och då vara ledig varannan fredag och det kommer också att bli skönt. Jag har fortfarande lite svårt att hantera den stress som kan uppstå efter en hel arbetsdag och jag tycker inte att jag får någon tid över till att bara kunna vara med barnen så det här hoppas jag kommer att bli till något bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0